Menu
Your Cart

Τρόποι αποστολής

1. Τα εμπορεύματα αποστέλλονται, με μεταφορικές εταιρίες επιλογής της εταιρίας μας, σε όλη την Ελλάδα και παραδίδονται επί πεζοδρομίου. Εναλλακτικά, μπορείτε να στείλετε στην έδρα μας τη μεταφορική εταιρία ή την εταιρία courier της επιλογής σας με δική σας χρέωση, για να παραλάβει τα εμπορεύματα, εφόσον προηγουμένως τα έχετε εξοφλήσει.

2. Αποστολή δειγμάτων γίνεται μόνο με προκαταβολή της αξίας τους και των εξόδων αποστολής.

3. Τα εμπορεύματα δεν δίνονται επί παρακαταθήκη και ως εκ τούτου αλλαγές και επιστροφές δεν γίνονται δεκτές (εξαιρούνται ελαττωματικά εμπορεύματα τα οποία αλλάζονται, εφόσον εντός 10 ημερών από την παραλαβή, ενημερωθεί γραπτώς η εταιρία μας για το πρόβλημα). Τα μηχανήματα δεν επιστρέφονται, αν έχουν βλάβη εντός εγγύησης, επισκευάζονται δωρεάν (εκτός εγγύησης επιβαρύνεστε το κόστος επισκευής).

4. Σε περίπτωση που θέλετε να κάνετε επιστροφή, (σύμφωνα πάντα με τον όρο 3), πρέπει πρώτα να ζητήσετε και να συμπληρώσετε τη φόρμα επιστροφής, να μας τη στείλετε με FAX ή e-mail, και να πάρετε αριθμό έγκρισης. Η επιστροφή πρέπει να γίνει με την εταιρία, που παραλάβατε τα εμπορεύματα, αλλιώς δεν θα τα παραλάβουμε.

5. Αν ο πελάτης δεν παραλάβει τα εμπορεύματα που παρήγγειλε, η happygift.gr. επιφυλάσσεται για τη διεκδίκηση αποζημίωσης (εξόφληση τιμολογίου, κόστος συσκευασίας, μεταφορικά έξοδα αποστολής & επιστροφής).

6. Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν πάντοτε για λογαριασμό και κίνδυνο του αγοραστή και η παράδοσή τους στο αρμόδιο γραφείο μεταφορών, θεωρείται παράδοση στην έδρα του.

7. Σε παραγγελία προσωποποιημένων δώρων (με εκτύπωση), παρακαλούμε πρώτα ζητήστε δείγμα ΑΤΥΠΩΤΟ. Η εταιρία μας θεωρεί δεδομένο, ότι γνωρίζετε και σας ικανοποιούν τα χαρακτηριστικά των προϊόντων, που επιλέγετε για εκτύπωση.